مراسم استقبال از “مرضیه خوش احوال” قهرمان المپیک ناشنوایان در شهر بومهن برگزار شد

مراسم استقبال از مرضیه خوش احوال، قهرمان تکواندوکار و با اخلاق ناشنوایان جهان، باحضور شهردار وکارکنان شهرداری بومهن و جامعه ورزشی شهرستان، روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در محل شهرداری بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مرضیه خوش احوال به همراه تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشور در مسابقات بازیهای المپیک ۲۰۲۱ برزیل حضور داشته و موفق به کسب مدال برنز این بازیها شد.

این بانوی پرافتخار که قهرمانی آسیا و جهان را در کارنامه خود دارد، امروز با استقبال شهردار،کارکنان شهرداری، مردم و مسئولین ورزش دوست طی مراسمی وارد شهر بومهن شد.

رضازاده شهردار بومهن در بدو ورود این بانوی قهرمان، موفقیت بزرگ این ملی پوش ناشنوا را به جامعه ورزش، مربیان و والدین سختکوش این ورزشکار تبریک گفت و ضمن تشکر از اساتید وی بابت تلاش برای کسب افتخار بزرگ کسب شده، به این قهرمان خسته نباشید و خدا قوت گفت.

در این مراسم شهردار بومهن ضمن ابراز خرسندی از حضور باشکوه مرضیه خوش احوال در مسابقات المپیک در شهر بومهن گفت: استعدادهای درخشانی در رشته های مختلف ورزشی وجود دارد و این قهرمانی انگیزه ما را برای توسعه‌ی اماکن ورزشی و گسترش سرانه ورزشی دو چندان کرد.

همچنین، این ورزشکار مدال آور المپیکی با ابراز خوشحالی از کسب این پیروزی، گفت: مدالم را به مردم همه مردم عزیز کشورم تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا