مدیرعامل شرکت عمران پردیس: پرونده فاز 3 مسکن مهر پردیس بسته شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پرونده مسکن مهر در فاز سه پردیس بسته شد و دیگر واحدی برای افتتاح در این فاز وجود ندارد.

به گزارش صبح پردیس؛ سعید غفوری اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 134 واحد مسکن مهر در فاز سه پردیس با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت مسجد و مرکز تجاری نیز در این فاز به اتمام رسید که با اعتبار 106 میلیارد تومان تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در آینده‌ای نزدیک در فازهای دیگر مانند هشت، پنج و 9 قدیم پردیس نیز افتتاح واحدهای مسکونی را خواهیم داشت و به متقاضیان قول می‌دهم درصورتی‌که آورده خود را تکمیل کنند در سال 95 در تمام فازهای شهر جدید پردیس افتتاح خواهیم داشت.

غفوری ادامه داد: پرونده مسکن مهر در فاز سه پردیس بسته شده است و دیگر واحدی برای افتتاح در این فاز نداریم؛ اما نصبیات چند بلوک باقی‌مانده است که تا پایان شهریورماه نصبیات تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی در خصوص تعداد واحدهای مسکن مهری که تا پایان سال در پردیس افتتاح می‌شود، گفت: تعداد برای ما مهم نیست؛ اما این مهم است که در تمام فازها تا آنجا که ممکن است با تکمیل زیرساخت‌ها، افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی را داشته باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا