مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس: نمی‌توانیم مبلغ اضافی از مردم دریافت کنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: نمی‌توانیم مبلغ اضافی از مردم دریافت کنیم؛ اما فشارهای غیرمستقیم بر شرکت عمران وجود دارد.

به گزارش صبح پردیس؛ سعید غفوری اضافه کرد: در بحث قیمت تمام‌شده فازهای مختلف شهر جدید پردیس، گروه فنی ما ورود پیدا کرده و چکش‌کاری کرده‌ایم؛ ولی متأسفانه فشارهای غیرمستقیم بر شرکت عمران وجود دارد و یکی از این پیمانکاران از زبان بنده اظهار نظرکرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: خارج از عرف وزارت راه و شهرسازی نمی‌توانیم مبلغی از پیمانکاران و متقاضیان بگیریم و اعداد و ارقامی خارج از عرف مسکن مهر اعلام کنیم.

غفوری افزود: خیر و صلاح و منفعت متقاضیان را می‌خواهیم و قیمتی را اعلام می‌کنیم که پیمانکاران بتوانند پروژه‌ها را تکمیل کنند و خارج از دستورالعمل نمی‌توانیم مبلغ اضافی دریافت کنیم.

وی تصریح کرد: مردم جز حرف‌های شرکت عمران پردیس را قبول نخواهند کرد؛ باید قیمت تمام‌شده برای هر فاز مشخص شود؛ فاز هشت شهر جدید پردیس، متراژها و مشاعات بیشتری داشته و قیمت آن با فازهای دیگر فرق دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: قیمت اعلامی فازها برای امسال است و در زوم‌های افتتاح هر فاز مبالغ نهایی را اعلام خواهیم کرد تا با تکمیل فازها مردم در مسکن مهر اسکان پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا