مدال‌آوران تیم شنای آویسا و پیشکسوتان شنا در شهرستان دماوند تجلیل شدند

مراسم تجلیل از پیشکسوتان شنا، مربیان و قهرمانان تیم شنای آویسا به همت شرکت آویسا با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس؛ رئیس هیئت شنای استان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود، با اشاره به موقعیت شهرستان دماوند در حوزه ورزش شنا اظهار کرد: با توجه به وجود 19 شهرستان در استان تهران، خوشبختانه شهرستان دماوند توانسته است درزمینهٔ ورزش شنا بسیار موفق عمل کند و مقام‌های خوبی به‌ویژه در بخش دختران کسب نماید.
محمدحسن ابراهیمی افزود: امکانات ورزشی درزمینهٔ شنا در شهرستان دماوند نسبتاً خوب است و لازم است تا به سمت استانداردسازی این امکانات پیش رویم؛ همچنین با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیگیری موضوع استخرهای فاقد مجوز در رأس کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که بسیار حائز اهمیت است، لزوم مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی درزمینهٔ ورزش شنا است که مسئولان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند؛ چراکه رقابت بخش خصوصی و دولتی مضر است و با حمایت از بخش خصوصی، می‌توان شاهد رشد بیشتری در همه زمینه‌ها بود.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با توجه به برگزاری این مراسم و تجلیل از مدال‌آوران شهرستان دماوند گفت: خدا را شاکریم که هیئت شنای شهرستان دماوند با همکاری شرکت آویسا به مدیرعاملی زهرا آرمودیان، توانسته است برنامه خوبی در این زمینه برگزار نماید.
امید قمی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان در این مراسم تأکید کرد: حضور مسئولان در این برنامه، نقطه عطفی است که می‌تواند به رشد ورزش کمک کند که درنهایت منجر به رشد سلامت افراد و به‌تبع آن جامعه سالم شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان دماوند و همچنین وجود مشکلات موجود در خصوص عدم زیرساخت‌های مطلوب، فعالیت شناگران این شهرستان نویدبخش آینده‌ای روشن برای ورزشکاران است.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند با اشاره به‌ضرورت ورود بخش خصوصی درزمینهٔ حمایت از ورزشکاران، از حمایت این نهاد از بخش خصوصی در قالب مواد مختلف خبر داد.
قمی بابیان تجلیل از بیش از 30 نفر از مدال‌آوران و پیشکسوتان در این مراسم خاطرنشان کرد: بیشتر مدال‌آوران در رده‌های سنی دانش‌آموزی هستند و بنا بر نوع رده‌بندی مسابقات، از 8 تا 16 سال شرکت کردند؛ اما امیدواریم با انجام زیرساخت‌های لازم، شاهد پرورش روزافزون استعدادهای ورزشی در سطح شهرستان دماوند باشیم.
لازم به ذکر است که در این مراسم، قول مساعد درزمینهٔ ساخت استخر مجهز در شهرستان از سوی شورای اسلامی شهرستان داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا