مدارس نوساز شرکت عمران در آستانه تحویل به اداره آموزش و پرورش

به زودی مدارس نوساز شرکت عمران به اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس تحویل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ تحویل مدارس جدید در فازهای مسکن مهر به اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس، موضوعی بود که از مدت‌ها قبل توسط شرکت عمران پردیس مورد پیگیری قرار گرفته و با توجه به نیاز آموزشی شهر پردیس، در روزهای آینده تعداد زیادی مدرسه به صورت کامل به اداره آموزش و پرورش شهرستان تحویل خواهد شد تا در سال تحصیلی پیش رو به سرانه آموزشی پردیس اضافه شود.

در همین خصوص عصر یکشنبه نشستی با حضور مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی، رئیس اداره حراست، مدیر مسکن و روبنایی، مدیر بودجه و درآمد و مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران پردیس برگزار شد.

تحویل تمامی مدارس مورد تعهد شرکت عمران با کلیه خدمات به اداره آموزش و پرورش سرفصل اصلی این نشست بود و با دستور مهندس محبت‌خواه مقرر شد هرگونه نواقصل جزئی در این ساختمان‌ها سریعا برطرف و با کلیه انشعابات آب، برق، گاز این مدارس تحویل شود. گفتنی است با اعلام مهندس مبارک قدم، سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی، چهار مدرسه در فاز ۸، دو مدرسه در فاز ۵ و دو مدرسه در فاز ۱۱ در روزهای آینده به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا