محور هراز همچنان مسدود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز در دو مسیر رفت و برگشت از روز گذشته به دلیل ریزش کوه در حوزه مازندران مسدود است و این انسداد تا این لحظه ادامه دارد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از فارس، ایرج کهریزی دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای شرق استان تهران به جز محور هراز روان و عادی در جریان است و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه مجاز در این محورها وجود ندارد.

وی گفت: از روز گذشته محور هراز بر اثر ریزش کوه در حدفاصل حوزه استحفاظی استان مازندران در محدوده شلمبه این مسیر در دو لاین رفت و برگشت مسدود و تا این لحظه این انسداد ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ‌با بیان اینکه هموطنان می‌توانند از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و یا کندوان برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند، ادامه داد: هموطنانی که قصد عبور از استان تهران را دارند مطلع باشند که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در خروجی‌های استان گیت‌های ایست و بازرسی مستقر شدند و مانع خروج و ورود پلاک‌های بومی می‌شوند.

کهریزی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا