محور هراز روز جمعه یک‌طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری از امشب آغاز و محور هراز در روز جمعه از ساعت 14 الی 22 به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت روزهای آینده در محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز، از ساعت 6 صبح لغایت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع می باشد.

وی گفت: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی در محور هراز، این محور مواصلاتی و پرتردد در روز جمعه مورخ 27 مردادماه، در راستای ارتقاء ایمنی مسافران، مسیر شمال به جنوب محور هراز یکطرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه محور هراز در روز جمعه از ساعت 14 الی 22 به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد، تاکید کرد: لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 28 مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا(ع) ممنوع خواهد بود.

کهریزی اضافه کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مسیر برای انجام ماموریت‌های ضروری خود و روانسازی جریان ترافیک استثناء خواهد بود‌.

وی ابراز کرد: رانندگانی که قصد عبور و مرور از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و رعایت مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: مسافران در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های شرق استان با شماره های 76219100 و 21877743 پلیس راه استان با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا