محمود عمرانی، ورزشکار پردیسی، قهرمان قهرمانان شد

محمود عمرانی قهرمان بومهنی در رشته پاورلیفتینگ با ثبت رکورد اسکوات 330 کیلوگرم، پرس سینه 220 کیلو گرم، لیفت 285کیلوگرم، مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش صبح پردیس، مسابقات قهرمانی اروپا 2016 در کشور روسیه برگزار شد تیم پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران با مجوز وزارت ورزش و جوانان و اعزام از طریق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور 8 کشور برگزار شد.

بنابراین گزارش محمود عمرانی قهرمان ارزنده پاورلیفتینگ جهان در این دوره به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در وزن 110 کیلوگرم بزرگسالان شرکت و در مجموع با کسب 4 مدال طلا و دریافت کاپ قهرمان قهرمانان به کار خود پایان داد.
عمرانی در رشته پاورلیفتینگ با ثبت رکورد اسکوات 330 کیلوگرم، پرس سینه 220 کیلو گرم، لیفت 285کیلوگرم و مدال طلا را کسب کرد.
این قهرمان در رشته تک حرکت پرس سینه با ثبت رکورد 220 کیلوگرم مدال طلای جهانی و در رشته تک حرکت لیفت با ثبت رکورد 280 کیلوگرم بر سکوی اول ایستاد.
همچنین در رشته ورزشی جدید آرم لیفتینگ مدال طلا را از آن خود کرد و عنوان قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد.
شایان ذکر است که این ورزشکار بومهنی از شهرستان پردیس با حمایت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن از سال 2018 در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی اروپا شرکت و به عنوان اولین ورزشکار ایرانی برای اولین بار در سال 2015 در فدراسیون جهانی Awpc هم به عنوان قهرمان و رکورد دار جهان معرفی شد. عمرانی دارنده 14 مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی جهان و اروپا می باشند و به عنوان پرچم دار پاورلیفتینگ Awpc جمهوری اسلامی ایران معرفی شده است.
محمود عمرانی ضمن تشکر و تقدیر از مسؤولین شهرستان پردیس به خصوص فرماندار پردیس، اداره ورزش وجوانان پردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن این مدال ها را به روح پاک شهدای مدافع حرم شهید مصطفی صدر زاده، شهید مهدی صابری و خط شکن لشکر فاطمیون شهید ابوعلی تقدیم کرد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا