محمدرضا خلج به‌عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس منصوب شد

محمدرضا خلج طی حکمی از سوی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران به‌عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس منصوب شد.

به گزارش صبح پردیس، طی حکمی از سوی ابوالفضل قناعتی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، محمدرضا خلج به‌عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در رشته بدنسازی و پرورش اندام به سمت رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم وی می‌خوانیم: امید است با استعانت از خداوند منان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد رشته بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس و انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است محمدرضا خلج پیشکسوت پرورش اندام کشور، داور و مدرس بین‌المللی بدنسازی و مربی درجه یک این رشته می‌باشد که آکادمی بدنسازی البرز پردیس را در ۱۵۰۰ متر مربع فضا دارای سقف ۱۱/۵ متر ارتفاع بدون ستون با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات فوق مدرن دارای نظیر کافی شاپ، خشکشویی،اتاق‌های مجزا اسپلینگ، ماساژ، بازی بچه‌ها، اتاق نمک و وزنه‌برداری، جایگاه مطالعه، سونا، پیرایشگاه، فتوسینما، وسایل تمرینی فوق مجهز برای بدنسازی به همراه سرویس ایاب ذهاب رایگان جهت ارائه خدمات وزین ورزشی ایجاد نموده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا