در نشست شورای حمل‌ونقل و ترافیک پردیس مطرح شد؛

محصور کردن حاشیه آزادراه پردیس به منظور عدم ورود عابران پیاده و حیوانات به عرض جاده/ تجهیز تمام مسیر آزادراه پردیس به  روشنایی

محصور کردن حاشیه آزادراه پردیس به‌منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده در نقاط حادثه‌خیز و ورود حیوانات به عرض جاده و تجهیز تمام مسیر آزادراه پردیس به  روشنایی از جمله موارد مطرح شده در نشست شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، نوید عباسی معاون عمرانی فرماندار پردیس در نشست شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان پردیس هدف از حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف در جلسه شورای ترافیک را کاهش ترافیک، سهولت تردد و از همه مهم‌تر کاهش تلفات ناشی از تصادفات در شهرها و جاده‌ها دانست و اظهار کرد: اجرایی شدن مصوبات و تسریع در انجام اقدامات، لازمه تحقق این اهداف است.

در ادامه سعید غفوری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس به اهداف این شرکت در کوتاه‌مدت اشاره کرد و افزود: انتقال دفتر مرکزی به شهرستان محقق شده و اکنون تمام دفاتر شرکت، معاونین و اعضای هیئت‌مدیره جنب عوارضی آزادراه مستقر هستند، همچنین درصدد هستیم تا قبل از شروع فصل تابستان تمام مسیر آزادراه را به سیستم روشنایی مجهز کنیم.

وی افزود: محصور کردن حاشیه آزادراه پردیس به‌منظور جلوگیری از تردد عابران پیاده در نقاط حادثه‌خیز و ورود حیوانات به عرض جاده را از دیگر برنامه‌های این شرکت دانست و از انجام مقدمات اجرایی شدن این پروژه سخن گفت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نیز اصلاح هندسی نقاط خطرآفرین و تجهیز مسیرهای درون و برون‌شهری به دوربین‌های ثبت تخلف را دو عامل کمک‌کننده به کاهش تصادفات دانست و خواستار هماهنگی بیشتر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی برای رفع نقاط حادثه‌خیز شد.

ایمن سازی بلوار بصیرت برای تردد عابران، ساماندهی دوربرگردان‌ها، گزارش شهرداران از میزان درآمد و نحوه هزینه کرد اعتبارات ماده ۲۳ و رسیدگی به اعتراضات مردم ساکن در فاز ۴ پیرامون تردد خودروهای سنگین از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا