محاکمه پسر ۱۷ ساله ای که والدین خود را کشت/ جنایت خانوادگی با ترفند گازگرفتگی

پرونده جنایتی هولناک که در جریان آن پسری ۱۷ ساله با همدستی دوست صمیمی‌اش پدر و مادرش را به قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

به گزارش صبح پردیس، صبح روز ششم اسفندماه سال 95 پسر نوجوانی در تماس با پلیس از نشت گاز در خانه‌شان واقع در بومهن در شهرستان پردیس خبر داد. دقایقی بعد وقتی مأموران به محل حادثه رفتند بوی تند گاز در آنجا حس می‌شد. آنها با اجساد زن و مردی میانسال که پدر و مادر پسر نوجوان بودند روبه‌رو شدند. در نگاه اول به‌نظر می‌رسید که آنها به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

افشای جنایت خانوادگی

10روز از این حادثه می‌گذشت که شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد حادثه نشت گاز عمدی بوده و به‌احتمال زیاد پسر 17ساله خانواده به نام حسام و یکی از دوستان صمیمی‌اش به نام سعید در این ماجرا نقش داشته‌اند. آنها دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. حسام که دست داشتن در قتل پدر و مادرش را انکار می‌کرد در ادامه به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد و گفت: پدر و مادرم با دوستم سعید خوب نبودند، به همین دلیل من با دوستم آنها را به قتل رساندیم.

وی ادامه داد: چند‌ماه قبل با سعید دوست شدم و با هم به پارک و قهوه‌خانه می‌رفتیم. کم‌کم دوستی‌مان خیلی صمیمی شد و با هم عهد کردیم که هیچ وقت از یکدیگر جدا نشویم. چند مرتبه سعید به خانه‌مان آمد اما پدر و مادرم گفتند که او پسر خوبی نیست و بهتر است به دوستی‌ام با او پایان دهم. آنها می‌گفتند او سیگار و قلیان می‌کشد و ممکن است من را هم آلوده کند.این موضوع باعث ایجاد اختلاف بین من و پدر و مادرم شد و چند مرتبه به خاطر سعید با هم درگیر شدیم.

قرص‌هایی که اثر نداشت

حسام در ادامه گفت: یک روز وقتی در پارک نشسته بودیم سعید گفت اگر جای تو بودم پدر و مادرم را می‌کشتم. او من را برای این کار راضی کرد و بعد از تحقیق در اینترنت گفت باید با قرص برنج این کار را انجام دهیم. یک روز با هم چند قرص خریدیم و قرار شد من قرص‌ها را در غذای پدر و مادرم بریزم. من ترسیده بودم و دستم به این کار نمی‌رفت اما سعید اصرار می‌کرد. چند روز بعد درحالی‌که مادرم قورمه‌سبزی درست کرده بود قرص‌ها را داخل آن ریختم و پدر و مادرم از آن خوردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

روز حادثه

متهم در ادامه گفت: سعید اصرار داشت هر‌طور شده باید پدر و مادرم را به قتل برسانم. حدود 2هفته بعد او گفت در اینترنت تحقیق کرده و متوجه شده راه‌های دیگری هم وجود دارد. یک روز که با مادرم در خانه تنها بودم، به او قرص خواب‌آور خوراندم و بعد با همدستی سعید و با استفاده از شال، مادرم را به قتل رساندم.

متهم درباره دومین قتل گفت: چند دقیقه گذشته بود که زنگ خانه به صدا درآمد و پدرم وارد شد. او جسد را ندید و من چند قرص داخل شربت انداختم و به پدرم دادم. او بعد از نوشیدن شربت بی‌حال شد و درست در همین زمان بود که سعید شال را دور گردن پدرم انداخت و او را خفه کرد. بعد از آن بود که من شیلنگ گاز را باز کردم و از خانه خارج شدیم. می‌خواستم با این کار وانمود کنم که پدر و مادرم به‌دلیل گازگرفتگی فوت شده‌اند اما چند روز بعد همه‌‌چیز برملا شد.

جنایت از زبان دومین متهم

سعید که هنگام وقوع جنایت 16سال داشت نیز در اعترافاتش گفت: حسام با پدر و مادرش مشکل داشت. یک روز گفت برایم قرص برنج تهیه کن تا آنها را به قتل برسانم. این کار را کرد اما فایده‌ای نداشت. او این بار گفت قرص خواب‌آور تهیه کنم تا آنها را بیهوش و در ادامه خفه کنیم.

من هم قبول کردم و این کار را انجام دادیم. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد اتهام حسام مباشرت در قتل عمدی مادرش و معاونت در قتل پدرش است. همچنین اتهام سعید مباشرت در قتل عمدی پدر دوستش و معاونت در قتل مادر او بود. متهمان در ادامه رسیدگی به این پرونده صحنه جنایت را بازسازی کردند و در نهایت پرونده‌شان با صدور قرار جلب دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قرار است آنها به‌زودی محاکمه شوند.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا