مجموعه ورزشی شهرداری بومهن بهمن‌ماه افتتاح می‌شود

رئیس شورای شهر بومهن گفت: عملیات عمرانی اجرای این مجموعه از آذرماه امسال در زمینی به مساحت 93 در 55 متر آغاز شده و امیدواریم تا 22 بهمن‌ماه افتتاح و تحویل مردم شریف بومهن شود.

به گزارش صبح پردیس؛ محمدعلی رجایی‌نیا در خصوص زمان افتتاح مجموعه ورزشی شهرداری بومهن، اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهر فاقد زمین چمن فوتبال بود شورای شهر تصمیم بر ساخت یک مجموعه ورزشی در ضلع شمالی شهر جنب فرهنگسرای مهر گرفت و ساخت آن را در اولویت قرار داد.

وی افزود: فوتبالیست‌های شهر بومهن در گذشته بین شهرهای رودهن و پردیس سرگردان بودند و این تصمیم شورا و تحقق آن میتوانست کمک شایانی به ورزش و ورزشکاران شهر داشته باشد.

رئیس شورای شهر بومهن ادامه داد: عملیات عمرانی اجرای این مجموعه از آذرماه امسال در زمینی به مساحت 93 در 55 متر آغاز شده و امیدواریم تا 22 بهمن‌ماه افتتاح و تحویل مردم شریف بومهن شود.

رجایی‌نیا اضافه کرد: در این مجموعه ورزشی زمین چمن استاندارد، پیست دو و میدانی با عرض سه متر، چهار برج نوری برای روشنایی زمین فوتبال که امکان برگزاری مسابقات در شب را نیز فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: سکوی تماشاچی‌ها با ظرفیت 1 هزار و 200 نفر در کنار این مجموعه ساخته شده تا شهروندان نیز از تماشای این رشته مهیج بهره‌مند شوند.

رجایی‌نیا افزود: در ضلع جنوبی این زمین فوتبال ساختمانی دارای سالن‌های رختکن، سرویس‌های بهداشتی، حمام و دفتر مدیریت احداث شده است، همچنین به زودی در ضلع شرقی مجموعه سالن ورزشی، زمین بسکتبال، زمین والیبال روباز احداث خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا