متهمان سرقت از یک خانم آفریقایی در بومهن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: متهمی که خانم آفریقایی را ازفرودگاه به بومهن آورد با کمک همدست خود ۲ هزار دلار و گوشی وی را سرقت کردند، توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی خانمی که اظهار داشت؛ ساعاتی پیش جهت عزیمت به منزل یکی اقوام از فرودگاه سوار خودرو شدم و با کمک کسی که می توانست فارسی صحبت کند آدرس را به راننده خودرو دادم تا من را به آدرس مورد نظر در تهران ببرد.

وی ادامه داد: راننده بدون توجه به آدرس، من را به بومهن برد و داخل اتاق یک خانه مرا زندانی کرد که در زمان غیبت او و همدستش از آنجا فرار کردم در حالی که ۲ هزار دلار پول نقد و گوشی من را سرقت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: متهمان این پرونده دو نفر بودند که با پی گیری کارآگاهان و انجام تحقیقات در یک عملیات ضربتی دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف خود اعتراف کردند.

عبدیان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مواجهه با خودروها و راکبین موتور سیکلت های مشکوک از آنها فاصله گرفته و مراتب را در اولین فرصت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا