مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد؛

مترو پردیس در بودجه سال آینده مجلس/ مسکن مهر پردیس تا پایان 98 به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به جز اندک واحدهای دارای معارض که قول اتمام آن را نمی‌توانیم بدهیم، واحدهایی که مشکل حقوقی ندارند از نظر مباحث زیربنایی و روبنایی تا پایان 98 به اتمام می‌رسند.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس طی نشستی با خبرنگاران در خصوص زمان اتمام پروژه بزرگ مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: بخشی از فعالیت‌های ساخت و ساز به شرکت عمران و وزارت راه و شهرسازی و بخشی به وزارت نیرو و وزارت نفت اختصاص دارد و همه ما وظیفه کمک به اتمام پروژه را داریم.

وی افزود: در بخشی که به عهده ما است، قطعا تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد زیرا وزیر راه و شهرسازی و معاون ایشان به صورت ویژه پیگیر این پروژه هستند و این همت در دولت نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: به جز اندک واحدهای دارای معارض که قول اتمام آن را نمی‌توانیم بدهیم، واحدهایی که مشکل حقوقی ندارند از نظر مباحث زیربنایی و روبنایی تا پایان 98 به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده بانکی به متقاضیان مسکن تصریح کرد: بانک باید پای کار بیاید چراکه حدود 2700 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده اما تا به امروز به فروش اقساط تبدیل نشده است.

هدایت با اشاره به افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس تصریح کرد: افزایش قیمتی در منطقه اعمال شده اما به دنبال راهکارهایی هستیم تا این افزایش به متقاضیان تحمیل نشود، همچنین بانک مسکن قول افزایش پنج میلیون تومانی وام را داده و ما تمام اقدامات آماده‌سازی و محوطه‌سازی را برعهده گرفتیم.

وی با بیان اینکه 10 هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت عمران برای تامین بودجه ساخت اختصاص یافته تاکید کرد: متقاضیان باید به کمک شرکت عمران بیایند چراکه تنها در بخش نصبیات افزایش قیمت بسیار زیادی داشتیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه هدف باید صاحب‌خانه شدن متقاضیان در کمترین زمان باشد، گفت: اگر پیمانکار قصور کند، متقاضی زیان می‌بیند چراکه اگر واحدهای مردم در زمان مقرر تحویل داده می‌شد بار سنگین پرداخت اجاره را متحمل نمی‌شدند.

وی افزود: طی آمارهای اعلام شده بین سی تا چهل میلیون تومان بر ارزش افزوده واحدهای مسکن مهر پردیس افزوده شده که این باعث خوشحالی ما است چراکه هرچه قیمت مسکن مهر افزایش داشته باشد به ما را در تکمیل این پروژه عظیم کمک خواهد کرد.

هدایت با بیان اینکه طی هفته های آتی وزیر راه و شهرسازی به پردیس خواهند آمد، خاطرنشان کرد: پس از این بازدید نشستی خبری را برای اعلام تمام جوانب کار در مسکن پردیس برگزار خواهیم کرد، همچنین مترو اولویت ما است و در لایحه بودجه سال آینده مجلس نیز آمده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا