مباحث زیرساختی در اولویت مطالبات شهروندان بومهن است

شهردار بومهن گفت: مباحث خدماتی و زیرساختی در اولویت مطالبات شهروندان قرار دارد برهمین اساس تخصیص اعتبارات با در نظر گرفتن نیازهای اصلی شهروندان در برنامه پنج ساله انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مجتبی رضازاده در نشست تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن اظهار داشت: شهرداری در راستای نیازها و مطالبات مردم باید با برنامه ریزی بلند مدت خدمات مناسبی به شهروندان ارائه کند.

شهردار بومهن اضافه کرد: بررسی مطالبات وقتی از دیدگاه شهروندان، نخبگان و دستگاه‌های خدمات رسان باشد، توفیق بیشتری برای نهادینه کردن خدمات شهرداری خواهد داشت و در ارتقای وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان اثر بخش است.

وی افزود: با مشارکت و همراهی مدیرا ن شهری، نخبگان و نهادهای خدمات رسان، تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن در دست اقدام است و قبل از آغاز فصل برنامه ریزی (قبل از آذرماه) با مدیران و روسای دستگاه‌های خدمات رسان برای برنامه ریزی بودجه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر نشستی بر گزار شد.

این مسئول ادامه داد: نخستین جلسه در حوزه مسائل بودجه با روسای ادارات برگزار شد و در جلسات آتی با نخبگان و نهادهای تاثیر گذار برگزار تا از نظرات آنها برای برنامه پنج ساله شهر استفاده شود.

رضا زاده با اشاره به حمایت شهرداری از حوزه های فرهنگی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: برای سال آینده در بودجه و اعتبارات شهرداری حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی با حضور نهادهای فعال برنامه ریزی شده است.

این مسئول تاکید کرد: مجموعه های علاقمند نظرات خود را به ما اعلام کنند تا در برنامه ریزی از پیشنهادات سازنده آنها در حوزه فرهنگی و اجتماعی بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: نهادها و اداراتی که در حوزه فرهنگ برنامه دارند ، پیش از فصل بودجه برنامه های خود را به ما اعلام کنند تا در فصل بودجه و برنامه ریزی شهرداری بودجه فرهنگی به آنها تخصیص داده شود.

شهردار بومهن یادآور شد: این دستگاه خدمات رسان برای تخستین بار با ابتکار عمل در رابطه با برنامه های عملیاتی از نظرات اقشار مختلف برای برنامه ریزی هدفمند و راهبردی پنج ساله استفاده کرده تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا