مانور نیروها، ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری بومهن اجرا شد

اجرای مانور عملیاتی ماشین آلات مکانیزه سبک و سنگین شهرداری بومهن به منظور اعلام آمادگی تجهیزات و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل بارش، برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرمای هوا و همچنین بالا رفتن احتمال میزان بارش برف و باران این شهرداری آمادگی آن را دارد که کار برف روبی ، یخ زدایی و آب گرفتگی معابر را با تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه در این حوزه انجام دهد.

مانور فوق با هدف آمادگی کامل در فصل زمستان و ایجاد یک شرایط مطلوب و مناسب با همکاری پلیس راهور شهرستان پردیس و واحدهای آتش نشانی و خدمات شهری انجام گردید.

گفتنی است توزیع شن، ماسه و نمک در مناطق مختلف شهرآغاز شده است و میزان نمک موجود فله مخلوط با شن ۳۰۰ تن، نمک شکری ماشین مکانیزه ۲۵۰ تن و نمک کیسه ۲۰ تن می باشد.همچنین در صورت نیاز در فصل زمستان خرید ۱۳۰۰ تن نمک در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

امید است در سال جاری با تجهیز ماشین آلات و برپایی ایستگاههای متعدد ستاد برف روبی در سطح شهر و تلاش نیروهای این ستاد بتوانیم در فصل زمستان عملکرد مناسبی را داشته باشیم و موجبات رضایتمندی شهروندان را نیز فراهم کنیم.

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا