مانور بزرگ آتش نشانی شهرداری پردیس در نواحی کارگاهی برگزار شد

کارگروه ایمنی شهرداری پردیس مانور بزرگ آتش نشانی این شهرستان را در نواحی کارگاهی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، کارگروه ایمنی شهرداری پردیس چندی پیش به ریاست داوود ریاحی معاونت این شهرداری برگزار شد و تنها چند روز پس از نخستین نشست این کمیته، مانور بزرگ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در نواحی کارگاهی برگزار شد.

آموزش پرسنل آتش نشانی به همراه مرور شرح وظایف در قالب اجرای مانورهای تمرینی، یکی از مهمترین اصولی است که همواره در شهرداری پردیس مورد پیگیری قرار می گیرد چراکه به روز رسانی آموزش و مرور شرح وظایف در هر حرفه ای حائز اهمیت است اما این مهم برای یک آتش نشان امری حیاتی قلمداد می شود.

از سویی دیگر در شهر پردیس با توجه به توپوگرافی خاص کوهستانی و حوادث خاص آن، وجود یک هزار سازه بلند مرتبه، سوانح جاده‌ای و نواحی کارگاهی اغلب فعال در حوزه صنایع چوبی برگزاری مانورها و آموزش‌های از این دست برای آتش‌نشانان بیش از سایر مناطق حس می‌شود.

بر همین اساس مانور بزرگ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در نواحی کارگاهی و یکی از کارخانجات منطقه شامل اطفای حریق، جستجو مصدومان در شرایط سخت، آموزش پرسنل ورودی جدید و … با همکاری اورژانس شهرستان و همچنین مراکز آتش نشانی شهرهای دماوند، رودهن و بومهن برگزار شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا