فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق در شهرستان پردیس به ارزش 40 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف انبار لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران آگاهی استان در پی خبری مبنی بر دپوی لوازم الکترونیکی قاچاق در انباری در شهرستان پردیس، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با فعالیت اطلاعاتی، محل دپو کالاهای مربوطه در یکی از انبارهای غیرمجاز در شهرستان پردیس شناسایی و با هماهنگی با مقامات قضائی، مأموران برای بازرسی از انبار مربوطه به محل موردنظر عزیمت کردند، در بازرسی از انبار بیش از ۵۰۰ کارتن تجهیزات الکترونیکی از نوع سیم و کابل سوکت‌دار کشف که برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: مالک در ابتدا مدعی شد که کالاهای مربوطه را در سال 96 از طریق گمرک جنوب کشور و به‌صورت قانونی وارد کشور کرده که در بررسی پروانه گمرکی ارائه‌شده از طریق سامانه پایش محموله‌های گمرکی مشخص شد مدارک گمرکی با کالاهای مکشوفه مطابقت ندارد.

این مقام انتظامی در پایان تأکید کرد: با توجه به عدم ثبت کالاهای انبار در سامانه سازمان صنعت و معدن و تجارت، همه کالاهای مکشوفه با هماهنگی مقامات قضائی توقیف شده و پرونده در این خصوص تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند تحویل داده شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا