معاون فرماندار تاکید کرد:

لزوم پیگیری مشکلات مدارس شهرستان پردیس

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پردیس به ریاست رضا کریمی صالح معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور مختاری مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رئیس اداره اموزش و پرورش و نمایندگان ادارات عضو در محل هنرستان دخترانه آفرینش شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون فرماندار ضمن تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مدارس گفت: برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در مدارس مختلف به منظور بررسی و رفع مشکلات این مدرسه ها بوده و هر هزینه ای که در آموزش و پرورش و برای دانش آموزان انجام گیرد یک سرمایه گذاری است زیرا دانش آموزان سرمایه های کشور هستند.

کریمی صالح به اهمیت مصوبات این شورا نیز اشاره کرد و با قدردانی از آموزش و پرورش و دیگر ادارات برای پیگیری مصوبات افزود: توجه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی در مدارس یک الزام است تا بتوان با این قبیل برنامه ها از تبدیل مسائل اجتماعی به آسیب پیشگیری کرد.

در ادامه پیرامون این اجرای اردوهای راهیان نور دانش آموزی، پیگیری وضعیت ساختمان نیمه کاره پژوهش سرای دانش آموزی، پیگیری و رفع مشکلات هنرستان دخترانه آفرینش، لزوم تامین نیروی انسانی برای سال جاری و آتی و دیگر مشکلات اداره آموزش و پرورش تبادل نظر انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا