لزوم رسیدگی به ساخت مترو پردیس و اسلامشهر

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بر لزوم رسیدگی به مترو شهر پردیس و اسلامشهر تأکید کرد و گفت: باید وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و بحث ساخت مترو پردیس و اسلامشهر به سرانجام برسد.
به گزارش صبح پردیس، فاطمه ذوالقدر در نشست علنی امروز در مجلس شورای اسلامی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: باید به وضعیت صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در کشور رسیدگی شود و افزایش حقوق شاغلین در سپاه پاسداران و ارتش در دستور کار باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش‌وپرورش باید به وضعیت بهبود درآمدی کارگران و معلمان در کشور رسیدگی کنند.

ذوالقدر با تأکید بر لزوم تکمیل تصفیه‌خانه جنوب تهران افزود: باید فضای کسب‌وکار در بخش کشاورزی تسهیل شود و هم‌چنین وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و بحث ساخت مترو پردیس و اسلامشهر به سرانجام برسد.

وی افزود: وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و بهداشت باید به مسائل آموزشی و بهداشتی روستاهای محروم مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان و حاشیه کلان‌شهرها رسیدگی کند.

ذوالقدر در تذکری به قالیباف گفت: شاهد نصب پوسترهایی در شهر تهران هستیم که به تبعیضات بین زن و مردم دامن می‌زند و به بحث زندگی مردسالاری توجه می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: از وزیر کشور درخواست دارم زمینه تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا در مناطقی مانند خاورشهر که جمعیتشان با افزایش روبه‌رو بوده رسیدگی کنند و همچنین باید مسئولان مربوطه به موضوع تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان توجه کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا