لزوم تعریف پیوست‌های فرهنگی و اقتصادی در پروژه‌های عمرانی شهرداری پردیس

شهردار پردیس ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان همه واحد های شهرداری پردیس به ویژه پرسنل معاونت عمرانی در افتتاحیه هفته دولت بر لزوم تعریف پیوست های فرهنگی و اقتصادی در پروژه های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، همتی در نشست تجلیل از پرسنل معاونت عمران اظهار داشت: خانواده بزرگ شهرداری پردیس با فاصله گرفتن از مقطع دشوار اواسط سال ۹۹ و پس از یک سال تلاش شبانه روزی، امروز به رکوردهایی ماندگار در همه حوزه ها به ویژه ساخت و توسعه پروژه های عمرانی و خدماتی دست یافته که بی تردید این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پروژه های عمرانی در شرایط کنونی باید علاوه بر برخورداری از پیوست های فرهنگی با نگاهی اقتصادی طرحی و اجرا شوند تا مدیریت شهری پردیس به هدف تحقق درآمدهای پایدار نزدیک شود.

همتی با تاکید بر لزوم به روز رسانی دانش کارکنان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آموزش از منظر شهرداری پردیس نه تنها هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری سودمند محسوب می شود چراکه سبب پیش گیری از هدر رفت بیت المال و از بین رفتن دارایی های شهر و شهروندان می شود.

شهردار پردیس در ادامه یادآور شد: به اعتقاد من، مردم پردیس هنوز لذت شهرنشینی را نچشیده اند و شهرداری پردیس البته با همراهی دیگر نهادهای خدمات رسان باید با شناسایی نیازهای آنی و آتی شهروندان و در سایه برنامه ریزی های مدون به سمت و سوی تحقق این هدف مهم حرکت کند.

بر پایه این گزارش، در پایان نشست مذکور از کارکنان معاونت عمرانی شهرداری پردیس که نقش بارز و موثری در افتتاحیه هفته دولت داشتند، با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا