لزوم افزایش مراکز آموزشی در استان تهران/ پهنه‌بندی شهرستان پردیس تعیین تکلیف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از موافقت با طرح های عمرانی توسعه روستایی و محیط زیستی در استان تهران خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با اشاره به موافقت با طرح احداث آموزشگاه رانندگی در اراضی شهرستان ری اظهار داشت: ایجاد این مراکز آموزشی از جمله نیاز های مهم و ضروری استان تهران است؛ همچنین این طرح تمام مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه و مجوز ترافیکی اخذ کرده است.

وی افزود: صدور پروانه این طرح منوط بر اختصاص حداقل ۲۰ درصد از سطح کل عرصه به عنوان فضای سبز با تاکید بر درختکاری است که این دستورالعمل در کلیه مصوبات مشابه نیز لحاظ می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به طرح پهنه بندی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: حریم شهرستان پردیس تداخلاتی به ویژه با سازمان محیط زیست دارد که مقرر شد بر اساس تقسیمات جدید، اصلاحات لازم در طرح کلی و حریم شهرستان پردیس انجام شود سپس طرح پهنه بندی شهرستان تعیین تکلیف می شود.

همچنین در این جلسه طرح های کوچک عمرانی مختلف در سطح استان تهران ارائه شد که این طرح ها پس از بحث و گفت و گو با صلاحدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و اعضای جلسه مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا