قوه قضاییه با سوءاستفاده‌گران از صعه صدر نظام برخورد جدی کند

امام جمعه پردیس با بیان اینکه قوه قضاییه با سوءاستفاده‌گران از صعه صدر نظام برخورد جدی کند، گفت: برخی با وابستگی به مبادی فساد از خارج کشور برنامه می‌گیرند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه شماری از هموطنان ما از دنیا رفتند.

وی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه افزود: واقعه تلخی بوده که هنوز پیکرهای تمام مسافران آن با توجه به شرایط آب و هوایی پیدا نشده است؛ این حادثه در حالی رخ داده که هنوز پیکرهای دریانوردان ایرانی حادثه کشتی سانچی نیز به دست خانواده‌های آن‌ها نرسیده است.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه این حوادث یکی پس از دیگری، ذائقه ملت ایران را تلخ کرده است، گفت: حادثه تلخ دیگری در روزهای اخیر در منطقه پاسداران تهران اتفاق افتاد.

توسلی ادامه داد: گروهی که هیچ جایگاه قانونی در کشور ندارد، اما از لطف و مرحمت نظام بهره‌مند است، با سوءاستفاده از صعه صدر و در سایه امنیت و آرامش حاکمیت مقابل نظام می‌ایستد و امنیت شهر را برهم می‌زند.

وی تصریح کرد: این گروه با بی‌توجهی به توصیه‌های خیرخواهانه نظام به‌خصوص نیروی مقتدر نظامی حادثه تلخی را رقم زد که چند نفر از جوانان دلیر نیروی انتظامی و بسیج به دست این نااهلان به شهادت رسیدند.

امام جمعه پردیس بیان کرد: از قوه قضاییه تقاضا داریم که با عوامل این حادثه به‌شدت برخورد کند تا دیگر از لطف و صعه صدر نظام سوءاستفاده نشود؛ این حادثه در کنار مسائل چند هفته اخیر و در طول سال‌های گذشته تا فتنه 88 نشان می‌دهد که افرادی با وابستگی شدید به مبادی قدرت و فساد در خارج از کشور برنامه می‌گیرند و این حرکات سازمان‌دهی شده است.

توسلی تأکید کرد: امروز در داخل کشور باید هوشیار و وحدت داشته باشیم و با کسانی که قصد سوءاستفاده از امنیت و الطاف نظام و خودنمایی و ستیزه‌جویی علیه مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند به‌شدت برخورد شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان شرقی اضافه کرد: معظم‌له در این دیدار نکات بسیار ارزشمندی را در خصوص تداوم انقلاب بعد از 39 سال با همان عظمت و صلابت بیشتر و همچنین انتقاد از مسؤولان با حفظ اعتقاد به اصل نظام بیان کردند.

 انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا