قول 2 هفته‌ای، 2 ماهه شد/ شهریورماه گاز به ازون تپه می‌رسد

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: دلیل طولانی شدن پروسه انتقال گاز به ازون تپه، نقشه کشی و پروسه طراحی توسط شرکت گاز است و شهریورماه گاز به ازون تپه می‌رسد.

به گزارش صبح پردیس،  محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار  در خصوص قول ۲هفته‌ای خود برای اتصال گاز و ارائه خدماتی مانند آسفالت، جدول گذاری و… بهاوزون تپه بومهن که به بیش از ۲ ماه رسیده، اظهار کرد: در همان ابتدا حضورم در منطقه اوزون تپه دستورات لازم را برای تحقق این خواسته به حق شهروندان دادم.

وی گفت: پس از چند روز اداره گاز با طراحی و نقشه کشی اتصال گاز و طی شدننامه نگاری‌ها و اقدامات اولیه این پروسه کمی طولانی شد اما قول آغاز عملیات اجرایی انتقال گاز به منطقه ازون تپه را در شهریور ماه می‌دهیم.

تقی زاده افزود: کلنگ اجرای طرح گازرسانی به اوزون تپه بومهن در شهریور ماه بر زمین خواهد خورد و به طور حتم این اقدام انجام و قول صد درصد می‌دهم بهصورتی که اگر صرفاً به دلیل و موضوع به منطقه بیاییم این کار را خواهم کرد.

معاون عمرانی استاندار در خصوص عدم ارائه خدمات آسفالت، جدول‌گذاری و… مختص به خدمات شهری ازون تپه نیز، بیان کرد: خدمات آسفالت و جدول گذاریبه این منطقه به دلیل اینکه ابتدا باید حفاری‌های گاز و سپس زیرسازی و آسفالت انجام شود، این مهم نیز به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم به شهرداری اعلام کنیم این هزینه‌ها را برای آسفالت انجام دهد اما فردای آن اداره گاز اقدام به حفاری برای انتقال گاز به ازون تپه کرده و این هزینه‌ها از بین برود.

تقی زاده اذعان کرد: ابتدا شبکه گاز اجرایی و پس از آن خدمات شهری به آن منطقه انجام خواهد رسید و مطمئناً پس از شهریور ماه و انتقال گاز، این امر نیز میسر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا