قول مساعد اختصاص سهمیه پساب تصفیه شده پردیس برای باغات و تامین آب شرب روستای کرشت

 مدیر کل آب و فاضلاب شرق استان تهران برای خواسته اهالی روستای کرشت مبنی بر تأمین سهمیه پساب تصفیه شده پردیس راهکارهای لازم را ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، دکتر محمدی مدیر کل آب و فاضلاب شرق استان تهران در جمع عده زیادی از اهالی این روستا که ابتدا در سازمان آب استان تهران واقع در خیابان فاطمی و سپس آبفای شرق تهران حضور یافته بودند، سخن گفت و پس از شنیدن گلایه اهالی که هم اکنون باغات خود را در حال خشک شدن توصیف کردند تاکید کرد تحقق این خواسته امکان‌پذیر است و راهکارهای لازم را ارائه نمود. مؤثرترین مرجع تصمیم‌گیری شورای تامین شهرستان است.

اهالی روستای کرشت که روستایشان فاصله زیادی با ۳ سد مهم استان تهران ندارد از نداشتن آب جهت آبیاری باغات و همچنین آب شرب مطلوب  گله‌مندند.

به گفته یکی از‌ ساکنین قدیمی و پیگیر مسائل کرشت از ۲ سال قبل مقامات مسئول وقت در مورد دریافت پساب تصفیه شده پردیس قول پیگیری و مساعدت لازم داده بودند اما تا این لحظه این کار عملیاتی نشده و باغات کرشت در حال خشک شدن هستند.

اخیرا بنا به اظهار مقامات آبفای استان تهران، به دستور دادستان اقداماتی جهت مسلوب المنفعه کردن چاه‌های این روستا صورت گرفته که نگرانی و گله‌مندی شدید اهالی را در پی داشته است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا