قرار ساخت مصلی پردیس پس‌از ۳۰ سال انتظار

مصلی پردیس در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع با زیربنا ۱۲ هزار متر مربع و در مجاورت بوستان نورالشهدای فاز۳ پردیس ساخته خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، عصر امروز و با حضور سعید غفوری سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در پردیس مردم شاهد به سر آمدن سه دهه انتظار و مقرر شدن ساخت مصلی شهرستان پردیس در مجاورت بوستان نورالشهدا فاز ۳ بودند.

پیش از این مصلی پردیس در مکان دیگری جانمایی شده بود و پروژه سالیان متمادی در حالت توقف قرار داشت.

در این بازدید حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس، مسعودی مدیر کل دفتر معماری و شهرسازی شهرهای جدید، مبارک قدم معاون مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس، مشاور پروژه و غیره حضور داشتند.

گفتنی است؛ ضرورت داشتن مصلی برای شهرستان پردیس نیازی بوده که سال‌ها در این شهرستان احساس شده اما بنا به دلایلی تاکنون این پروژه وارد مرحله نهایی اجرا نشده بود.

با توجه به پیگیری‌های امام جمعه پردیس و نظر مساعد مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید کشور و شهر جدید پردیس، مطالعات این پروژه در سال گذشته آغاز شد و طرح‌های اولیه پروژه نیز تهیه شد.

باتوجه به بازدید امروز سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و مکان‌یابی محل جدید این پروژه، همچنین نظرات مساعد هیئت بازدیدکننده، مقرر شده این مصلی در زمین به مساحت ۷ هزار متر مربع با زیربنا ۱۲ هزار متر مربع و در مجاورت بوستان نورالشهدا احداث گردد.

این مصلی علاوه بر محلی برای برگزاری فرایض مذهبی و نماز عبادی سیاسی جمعه، شامل خدماتی از جمله مسجد، سالن اجتماعات، سرای فرهنگی، کتابخانه و فضاهای پشتیبان مانند آتش‌نشانی، اورژانس و غیره خواهد بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا