فیروز جعفری مجددا شهردار بومهن شد

طی جلسه شورای شهر بومهن برای انتخاب شهردار این شهر، فیروز جعفری با 6 رای به سمت قبلی خود بازگشت.

به گزراش صبح پردیس؛ دقایقی پیش جلسه شورای شهر بومهن با اکثریت اعضای شورای شهر برگزار شد و پس از رای گیری فیروز جعفری با 6 رای، محمد رستمی نیا با 2 رای و یک رای ممتنع برای تصدی پست شهردار بومهن انتخاب شد.

این مصوبه پس از ارسال به استانداری تهران و تائید استان اجرایی خواهد شد.

بیش از دو هفته از بازداشت شهردار بومهن توسط نهادهای قضایی و امنیتی می گذرد و شهر بومهن با حجم کارهای زیاد و بلاتکلیف مواجه بود که اعضای شورای شهر پیش از ظهر امروز طی جلسه‌ای نسبت به انتخاب شهردار آینده این شهر به مشورت پرداختند.

بنابراین گزارش طی این نشست دو گزینه فیروز جعفری و محمد رستمی‌نیا انتخاب و جلسه برای رای گیری آغاز شد که فیروز جعفری با سبقت از رقیب خود محمد رستمی‌نیا با شش رای به عنوان گزینه اصلی تصدی میز شهردار بومهن انتخاب شد.

اما سخن اینجاست که آیا در فرصت کم باقیمانده از سال میتوان امید به رفع مشکلات شهر داشت و شهروندان با حضور شهردار اسبق دیگر مشکلاتی نظیر چاله‌هایی که به گودال تبدیل شده، آسفالت معابر، زیباسازی شهر، توقف پروژه‌های عمرانی و… را شاهد نخواهند بود.

حال باید منتظر ماند و پاسخ استانداری به مصوبه شورای شهر را دید که آیا برگشت جعفری تائید میشود یا خیر… و باز هم انتظار نتیجه‌ای است که شهروندان بومهن باید داشته باشند.

لازم به ذکر است فیروز جعفری پیش از حجت اله تاج محمدی، شهردار بومهن بوده است. منوچهر همت نجفي، سعيد اشرفي، محمد رضا آهنگران، عليرضا طاهري نسب، فيروز جعفري شهرداران بومهن در دوره‌های اخیر بوده اند.

منبع: فارس؛ میلاد بیانی نیک

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا