فعالیت 22 خودرو و 60 نیرو در ستاد برف روبی شهر پردیس + تصاویر

شهردار پردیس گفت: طی بارش برف 48 ساعت گذشته، 22 خودرو و 60 نیرو انسانی در ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس فعالیت داشتند.
به گزارش صبح پردیس محمد لاله اظهار کرد: مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس کار خود را پیش از آغاز فصول سرد سال و در قالب تشکیل نشست‌های تخصصی با حضور واحدهای مختلف شهرداری آغاز کرد.
وی افزود: این برنامه‌ریزی‌های در بخش‌های مختلف صورت عملیاتی به خود گرفت تا با انجام دقیق امور خللی در تردد شهروندان به هنگام بارش نزولات آسمانی ایجاد نشود.
شهردار پردیس خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح‌هایی نظیر به‌روزرسانی نقشه خدماتی ستاد برف‌روبی، تهیه تجهیزات موردنیاز، تعمیر خودروهای مورداستفاده در هنگام برف‌روبی، تهیه البسه مناسب برای اعضای ستاد، ایجاد 150 جعبه نگهداری نمک در نقاط موردنیاز، ایجاد سه ایستگاه فعال دپوی نمک و … در دستور کار شهرداری پردیس قرار گرفت.
لاله تصریح کرد: در سایه این تمهیدات و همچنین زحمات شبانه‌روزی همه اعضای ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس و همچنین همکاری و مشارکت صمیمانه شهروندان گرامی، امروز باوجود برف سنگین 24 ساعت گذشته وضع قابل قبولی بر معابر شهری حاکم است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت 24 ساعت گذشته ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: طی برف سنگین روزهای گذشته 60 نیروی این ستاد با بهره‌گیری از 22 خودرو شامل هشت دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، هشت دستگاه نمک‌پاش دستی، سه دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و یک دستگاه باب کت در خدمت شهروندان بودند.
شهردار پردیس ادامه داد: همچنین طی بازه زمانی مذکور مخلوط نمک و ماسه – 60 درصد شن و 40 درصد نمک – مورداستفاده قرارگرفته که البته این میزان اختلاط در زمان شدت یخبندان مورداستفاده قرار می‌گیرد و در شرایط دیگر ترکیب ماسه و نمک به ترتیب 70 درصد به 30 درصد است.
لاله بیان داشت: مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس تا پایان بارش برف در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان همچنان در وضع آماده‌باش خواهد بود.
وی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان به سبب مشارکت با ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس بر لزوم استفاده از زنجیر چرخ در راستای بهره‌گیری کمتر از نمک برای رفع برف معابر تأکید کرد.
به گفته شهردار پردیس، استفاده از نمک برای رفع برف معابر تبعات منفی بسیاری نظیر آسیب به محیط‌زیست، از بین رفتن فضای سبز شهری و تخریب سفره‌های های آب زیرزمینی را به دنبال دارد.

برف روبی شهر پردیس

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل