فعالیت 21 خودرو و 70 نیرو در ستاد برف روبی شهرداری پردیس

در پی بارش‌های اخیر، 21 خودرو و 70 نیرو در ستاد برف‌روبی شهرداری شهر پردیس فعالیت داشتند.

به گزارش صبح پردیس، مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس کار خود را پیش از آغاز فصول سرد سال و در قالب تشکیل نشست‌های تخصصی با حضور واحدهای مختلف شهرداری آغاز کرد.

این برنامه‌ریزی‌های در بخش‌های مختلف صورت عملیاتی به خود گرفت تا با انجام دقیق امور خللی در تردد شهروندان به هنگام بارش نزولات آسمانی ایجاد نشود.

در همین راستا طرح‌هایی نظیر به‌روزرسانی نقشه خدماتی ستاد برف‌روبی، تهیه تجهیزات موردنیاز، تعمیر خودروهای مورداستفاده در هنگام برف‌روبی، تهیه البسه مناسب برای اعضای ستاد، ایجاد 150 جعبه نگهداری نمک در نقاط موردنیاز، ایجاد سه ایستگاه فعال دپوی نمک و … در دستور کار شهرداری پردیس قرار گرفت.

در سایه این تمهیدات و همچنین زحمات شبانه‌روزی همه اعضای ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس و همچنین همکاری و مشارکت صمیمانه شهروندان گرامی، امروز باوجود برف سنگین، وضع قابل قبولی بر معابر شهری حاکم است.

طی برف سنگین امروز 70 نیروی این ستاد با بهره‌گیری از 21 خودرو شامل پنج دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، 6 دستگاه نمک‌پاش دستی، چهار دستگاه در ناحیه‌ها، سه دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و یک دستگاه باب کت در خدمت شهروندان بودند.

لازم به ذکر است که طرح برف‌روبی در فازهای یک تا چهار شهر پردیس و همچنین مناطقی شامل سیاه سنگ، واصفجان، خرمدشت، رمپ‌های ورودی و خروجی پل خلیج‌فارس، گلدره و فازهای 11 و پنج صورت اجرایی به خود گرفت.

همچنین طی بازه زمانی مذکور مخلوط نمک و ماسه شامل 70 درصد شن و 30 درصد نمک مورداستفاده قرارگرفته است.

مجموعه ستاد برف‌روبی شهرداری پردیس تا پایان بارش برف در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان همچنان در وضع آماده‌باش خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل