فعالیت بیش از 100 شرکت حوزه سلامت در پارک فناوری پردیس

رئیس پارک فناوری پردیس در چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت حوزه سلامت از فعالیت بیش از 100 شرکت حوزه سلامت در پارک فناوری پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در چهارمین رویداد ملی صنعت دانش‌بنیان با محوریت حوزه سلامت اظهار کرد: در سال ۱۳۹۲ و پس از صدور مجوز پارک سلامت پردیس، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت بیشتری در پارک فناوری پردیس مستقر شدند، به‌گونه‌ای که در حاضر بیش از ۱۰۰ شرکت این حوزه در پارک فناوری پردیس مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: صدها محصول دانش‌بنیان حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در پارک فناوری پردیس تولید شده که علاوه بر رفع نیاز داخل، در صادرات نیز گام‌هایی برداشته شده است و تجهیزات پزشکی پارک به بیش از ۴۰ کشور صادر شده است.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای پارک فناوری پردیس گفت: یکی از برنامه‌های پارک فناوری پردیس، تبدیل شدن به قطب بین‌المللی حوزه سلامت است که علاوه بر حضور شرکت‌های حوزه سلامت، آمادگی داریم تا شعبه‌ای از سازمان غذا و دارو را نیز برای توسعه همکاری با وزرات بهداشت در پارک فناوری پردیس ایجاد کنیم.

صفاری‌نیا ایجاد فن بازارهای حوزه سلامت را از دیگر برنامه‌های پارک فناوری پردیس برشمرد و افزود: در حاضر ۲۱ فن‌بازار منطقه‌ای کشور با راهبری شبکه فن‌بازار ملی ایران و تحت مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها مشغول به فعالیت هستند و با همکاری وزارت بهداشت تصمیم داریم تا فن‌بازار های حوزه سلامت را نیز ایجاد کنیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا