گسترش فضای سبز با برنامه‌ریزی بر روی پساب‌های تصفیه‌خانه‌های شهر پردیس/ نهضت فضای سبز برای افق جمعیتی 500 الی 600 هزار نفری شهرستان پردیس

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به افق جمعیتی 500 الی 600 هزار نفری شهرستان پردیس، گفت: با برنامه‌ریزی بر روی پساب‌های تصفیه‌خانه‌های فاضلاب پردیس فضای سبز در شهر پردیس گسترش می‌یابد.

به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری در خصوص افزایش جمعیت و لزوم توسعه فضای سبز پردیس، اظهار داشت: اسفندماه روزهای آشتی مردم با طبیعت است شهروندان ما هم در این روزها آماده می‌شوند تا با تحولی در خود و اطرافشان سال نو را جشن بگیرند.
وی افزود: آنچه که زندگی مردم را توأم با نشاط، شادابی، طراوت و سلامت می‌کند احترام به طبیعت است.
فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: این احترام همیشه مردم را با آرامش و اطمینان برای ادامه زندگی دلگرم می‌کند و روزهای درختکاری در اسفندماه برای مردم ایران جز ایام میمون، مبارک و پر خیر و برکت است.
وی با بیان اینکه شهر پردیس نوپا و تازه تأسیس است، خاطرنشان کرد: دو سال قبل برنامه‌ای هم‌راستا با پیشرفت جمعیتی شهر پردیس با عنوان نهضت فضای سبز در فرمانداری پایه‌ریزی کردیم.

حیدری افزود: تحت تصرف درآوردن منابع آبی مانند قنات‌ها و چشمه‌ها و استفاده برای تأمین آب شرب به یک‌باره باعث خشک شدن طبیعت ما شد؛ اما به لطف خدا امروز کارهای اساسی و زیربنایی برای تأمین آب کشاورزی و آبیاری فضای سبز آغازشده و با شکل‌گیری تصفیه‌خانه‌ها، پساب زیادی به منطقه وارد می‌شود.
فرماندار شهرستان پردیس افزود: استفاده از پساب‌های این تصفیه‌خانه‌ها عملاً به سرسبزی طبیعت اطراف ما کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه همیشه شهرداران پردیس و بومهن به فضای سبز توجه ویژه دارند، گفت: ما با اجرای این برنامه‌ها به استقبال جمعیت 500 تا 600 هزارنفری می‌رویم.
حیدری افزود: در آینده‌ای بسیار نزدیک این شهرستان بسیار بزرگ خواهد شد و مسلماً شهرداری پردیس و شهرهای اطراف با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات مثبت زمینه را برای سکونت آرام وتوام با سلامتی مردم فراهم می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا