فروش ماهی مرده در پردیس توسط یک دستفروش

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: با تلاش و رصدهای کارشناسان بهداشت محیط این سازمان ماهی‌فروشی که اقدام به فروش ماهی‌های مرده می‌کرد، شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش صبح پردیس، سیدسعید آسیایی صحنه با اعلام خبر فروش ماهی‌های مرده در پردیس اظهار داشت: پیرو مشاهده و بررسی‌های کارشناسان بهداشت محیط ماهی‌فروشی که اقدام به توزیع ماهی‌های مرده در شهر پردیس می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: این دستفروش مستقر در یکی از میدان‌های شهرستان، ماهی‌ها را در شرایطی کاملاً غیربهداشتی به فروش می‌رساند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال به خطر افتادن سلامت شهروندان به همراه کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان به محل مورد نظر مراجعه و پس از بررسی‌های دقیق‌تر مشاهده شد که کلیه ماهی‌های داخل تانکر حمل مرده و به‌عنوان ماهی تازه توسط دستفروشان به شهروندان عرضه می‌شد.

آسیایی بیان داشت: بلافاصله با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، شهردار بومهن و رئیس اداره دامپزشکی پردیس و دماوند تماس حاصل و نیروها به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در پایان پس از تنظیم صورتجلسه بساط دستفروش جمع‌آوری و پس از توقیف وسیله نقلیه، کلیه اقلام موجود به کلانتری بومهن منتقل و ماهی‌ها توسط بازرسان دامپزشکی و شبکه بهداشت معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مردم از خرید هرگونه موادغذایی به‌ویژه مواد حساس و فسادپذیر نظیر محصولات پروتئینی، لبنیات، غذای آماده، انواع کباب و جگر از فروشندگان دوره‌گرد خودداری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا