فرمانده انتظامی شهرستان پردیس: آینده درخشان کشور در گرو سلامت دانش‌آموزان است

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس آینده درخشان ایران اسلامی را در گرو سلامت امروز دانش‌آموزان کشور دانست.

به گزارش صبح پردیس؛ غلامرضا حسنوند صبح امروز در همایش همیاران پلیس که به مناسبت هفته ناجا و با حضور کورش گلریز معاون شهردار پردیس، روزبه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان و دیگر مدیران شهری و شهرستانی در پارک آموزش ترافیک شهرداری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: پیش از بیان هر موضوعی وظیفه دارم تا هفته نیروی انتظامی را به همکاران پرتلاش و سخت‌کوش در اقصی نقاط ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی ادامه داد: همچنین این ایام فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدای معزز به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی که در مسیر ایجاد نظم و امنیت در کشور به این درجه رفیع نائل آمده‌اند را گرامی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: جمعیت هر کشوری به‌عنوان سرمایه و ابزار قدرت آن ملت قلمداد می‌شود.

حسنوند تصریح کرد: امروز کشوری همچون هندوستان که تا پیش از این جایگاه چندانی در عرصه‌های علمی و اقتصادی جهان نداشت، با تکیه‌بر جمعیت قابل‌توجه خود راه به این عرصه مهم یافت و در ردیف 20 کشور صنعتی جهان قرار گرفته است.

وی افزود: دیگر مؤلفه قدرت در جهان امروز، سلامت جامعه است و اگر جوان یا نوجوانی دچار خلل در سلامت روحی و جسمی باشد، در مسیر درخشش در میادین جهانی با مشکلاتی مواجه می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، یکی از راه‌های حفظ سلامت جامعه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در همه سطوح است و همیاران پلیس در راستای نیل به این هدف وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

حسنوند ادامه داد: همیاران پلیس به‌عنوان همکاران نیروی انتظامی وظیفه دارند تا تذکرات لازم را به رانندگان متخلف ارائه دهند.

وی اضافه کرد: آموزش به همراه تکرار و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقشی ویژه در اجرای بهتر این امور ایفا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: ازاین‌رو، همیاران پلیس می‌توانند در جمع دوستان و اعضای خانواده نسبت به تکرار و بازآموزی مواردی ازاین‌دست اقدام کنند.

حسنوند بیان کرد: جوانان و نوجوانان آتیه‌سازان ایران اسلامی قلمداد می‌شوند و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی و … در گرو سلامت این عزیزان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا