فرماندار پردیس: اختصاص 3500 میلیارد به شهرستان پردیس در دولت یازدهم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعتبارات تملک دارایی و ملی اختصاص یافته به شهرستان پردیس در دولت یازدهم بالغ بر 3500 میلیارد برآورد شده که بخش اعظم آن مربوط به مسکن مهر است.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری عصر امروز در حاشیه همایش اقتصادمقاومتی و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این همایش گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در طول سه سال و چهار ماه اخیر در سطح شهرستان ارائه شده که نکات خوبی نیز توسط دبیر هیئت دولت، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری تهران و امام جمعه شهرستان بیان شده است.

وی ادامه داد: چکیده و خلاصه اقداماتی که توسط دستگاه‌ها انجام شده در چند بخش به صورت یکپارچه جمع‌بندی شده و توسط بنده ارائه شد.

فرماندار پردیس با اشاره به اینکه هدف از برگزاری همایش، ارائه بیلانی از عملکرد دولت به مردم بوده است گفت: متأسفانه نتوانستیم تمام اقدامات را به تفصیل بیان کنیم. در این همایش قصد داشتیم با استفاده از اطلاعات مسئولان از فعالیت‌هایی که در سطح کلان صورت می‌گیرد بهره‌مند شویم.

حیدری تصریح کرد: با شرکت منظم و فعالی که تمام اقشار کشاورزی، صنوف، صنعت، صنایع دانش‌بنیان، پارک فناوری، اتحادیه‌های صنفی و فرهنگیان داشتند همایش بسیار خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این همایش مقدمه‌ای برای اجرای فعالیت‌های اساسی‌تر و بزرگ‌تر باشد بیان کرد: شهرداری‌ها در این سه سال اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان را در زمینه‌های مختلف هزینه داشته‌اند که در این مراسم تنها به بیان آن اکتفا کردیم؛ اما ذکر این نکته کافی است که اعتبارات تملک دارایی و ملی اختصاص یافته به شهرستان پردیس در دولت یازدهم بالغ بر 3500 میلیارد برآورد شده که بخش اعظم آن مربوط به مسکن مهر است.

فرماندار شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای پروژه مسکن مهر از سوی سخنگوی دولت برای ما مسرت‌بخش بوده و متقاضیان را امیدوار می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا