فرماندار پردیس: طرح تفصیلی فعالیت‌های عمرانی بومهن را قانون‌مند می‌کند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: طرح تفصیلی به‌عنوان نقشه راه، فعالیت‌های عمرانی شهر بومهن را قانون‌مند می‌کند.

به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری در مورد وضع فعالیت‌های عمرانی در شهرستان پردیس اظهار داشت: پردیس از شهرستان‌های پرتراکم به لحاظ جمعیتی، به ویژه با واگذاری هزاران واحد از مسکن‌های مهر در استان تهران خواهد بود.

وی افزود: پردیس هم‌اکنون به لحاظ زیرساختی از حوزه‌های آموزشی گرفته تا بهداشتی و درمانی و فرهنگی مشکلاتی دارد و تلاش‌هایی در راستای رفع این خلأها و کمبودها صورت گرفته است.

حیدری ادامه داد: دو نوبته بودن مدارس بومهن یکی از این کمبودها به شمار می‌رود؛ اما خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان، زیرساخت‌هایی در شهرستان پردیس در حال شکل‌گیری است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: شهرستان پردیس با برخورداری از سیمای جوان در استان تهران ولی دربرگیرنده شهرهای قدیمی با قدمت تاریخی پایتخت است و بومهن و جاجرود از این جنس شهرها در استان تهران به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: شهر بومهن مشکل زیرساختی دارد و عمده تخلفات عمرانی که در حوزه شهر بومهن در قالب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و امور ساختمانی صورت گرفته، به دلیل خلأ وجود یک مرجع منظم بوده است.

حیدری افزود: اجرای طرح تفصیلی، غبار فرسودگی و کهنگی را از چهره بومهن پاک می‌کند و این طرح یک نیاز زیربنایی در شهر بومهن به حساب می‌آید.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه طرح تفصیلی، چهره عمرانی شهر بومهن را نظام‌مند خواهد کرد، ادامه داد: این طرح مانعی بزرگ برابر ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌های غیراصولی و غیرقانونی در شهر خواهد بود.

وی افزود: طرح تفصیلی نقشه راهی در شهر بومهن است و به مردم این امکان را می‌دهد که با آشنایی از قوانین و ضوابط شهری، به فعالیت‌های عمرانی دست بزنند.

حیدری ادامه داد: افق مدیریت ما، رفع معضلات و کمبودها از چهره شهرستان پردیس و توسعه و آبادانی این شهرستان در شرق استان تهران است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا