فرماندار پردیس به عنوان فرماندار برگزیده استان تهران در سال ۱۳۹۹ معرفی شد

در پی معرفی منتخبان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس به عنوان فرماندار برگزیده استان در سال ۱۳۹۹ معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و رئیس ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان طی حکمی، فرماندار پردیس را به عنوان فرماندار برگزیده سال ۹۹ معرفی کرد.

متن حکم استاندار تهران بدین شرح است:

جناب آقای عبدالعظیم رضایی فرماندار محترم شهرستان پردیس نظر به تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی در تحقق اهداف برنامه توسعه‌ای استان و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد، مفتخر به کسب عنوان فرماندار برگزیده در سال ۱۳۹۹ می گردید.

امید است در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها با استعانت از درگاه خداوند متعال، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی به مردم شریف استان موفق و موید باشید.

محسنی بندپی استاندار تهران و رئیس ستاد بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان تهران با معرفی و تقدیر از ۱۲ دستگاه اجرایی برتر و ۴ فرماندار برگزیده استان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا