فرماندار پردیس:

باید برای نگرانی ها و سوالات مردم پاسخ‌های قانع کننده ای داشته باشیم

جلسه هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی، حسن بابایی رئیس ستاد انتخابات شهرستان، اعضای هیئت اجرایی و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، فرماندار شهرستان در ابتدای این جلسه با تاکید بر اینکه مردم ما در همه زمان ها حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، گفت: ما باید از اتفاقات و اشتباهات گذشته درس گرفته و برای سوالات و دل نگرانی های مردم پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای ارائه دهیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اهمیت انتخابات را از آن جهت بالا دانست که تعیین کننده سرنوشت آینده کشور است و افزود: مردم ما درک درستی از شرایط دارند و می‌دانند که باید در انتخابات مشارکت داشته باشند و انتخاب اصلح را انجام دهند ما نیز وظیفه داریم برای برگزاری انتخابات، همه زیرساخت‌ها و شرایط را آماده کنیم و برای سوالات مردم و دل نگرانی های آنان پاسخ های قانع‌کننده‌ای ارائه دهیم.

فرماندار تصریح کرد: هر یک از اعضایی که در شعبه‌های اخذ رای مشغول به کار می شوند باید کاملاً از نظر اعتقادی و تخصصی و تعهدی مورد سنجش قرار گیرند و از به کار گرفتن افرادی که در دوره های گذشته انتخابات مشکلاتی داشتند خودداری شود زیرا مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده اعضای هیئت اجرایی است و این اعضا باید در همه فرآیندهای انتخابات نظارت کاملی داشته باشد.

در ادامه و پس از بررسی نیروی انسانی به کار گرفته شده برای شعبات اخذ رای شهرستان مقرر شد؛ هیئت اجرایی بررسی نهایی را انجام داده و لیست افراد را برای تایید به هیئت نظارت ارائه دهد تا پس از آن اعضای ۱۱۶ شعبه اخذ رای شهرستان پردیس در سامانه مربوطه ثبت شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا