فرماندار پردیس از بهره‌برداری پروژه‌ها با اعتباری بیش از 2000 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد

فرماندار شهرستان پردیس از افتتاح و بهره برداری پروژه ها در حوزه های مختلف با اعتباری بیش از دو هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری پردیس، نشست هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، معاونان فرماندار، شهرداران و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری پردیس برگزار شد.

توکل لطفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پردیس در ابتدای این نشست با تشریح ۴ محور مهم که باید در برگزاری مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مد نظر قرار گیرد، گفت: مهمترین موضوع تبیین دستاوردهای کشور طی ۴۰ سال گذشته و تشریح نقشه راه در گام دوم انقلاب است و در برگزاری همه مراسم ها این دو مورد باید در اولویت باشند.

در ادامه شهرداران پردیس و بومهن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و روسای ادارات شهرستان به بیان برنامه های پیشنهادی و اقدامات و پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر پرداختند.

امام جمعه پردیس نیز بر تدوین برنامه های فرهنگی و بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، ظرفیت های ادارات، مساجد، ورزشکاران و پایگاه های بسیج برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین دست آوردهای انقلاب تاکید کرد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن، میلاد حضرت امام خمینی(ره) و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ما در گام دوم انقلاب هستیم و بیانیه گام دوم باید سرلوحه کارها و اقدامات ما قرار گیرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت شهدا و مردم با اراده و آزاده ایران اسلامی ریشه دار و تنومند است و با شیطنت ها، دشمنی ها و گرفتاری هایی که برای مردم ایجاد می شود آسیبی نمی بیند اما در شرایط بسیار سختی قرار داریم هم به لحاظ تحریم های ظالمانه که با مقاومت حداکثری ملت مواجه شد و همین طور بیماری کرونا که بخشی از فعالیت های جامعه در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مختل کرده است.

رضایی افزود: هدف اصلی در این ایام این است که اگر نسل جوان ما به خاطر تبلیغات سوء و گسترده و پیوسته دشمنان، مخالفین و بدخواهان و عملکرد نادرست برخی از مسئولان با دلایل روی دادن انقلاب، اهداف و آرمان های آن آشنایی ندارند، دستاوردهای انقلاب را بشناسند و بدانند چرا انقلاب شد و شرایط کشور قبل از انقلاب اسلامی چگونه بود.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: شاید به واسطه مشکلاتی که نظام و کشور با آن دست به گریبان بوده، این موارد به صورت صحیح و کامل تبیین نشده اما علیرغم همه دشمنی ها، اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است، هرچند در برخی از زمینه ها با هدف نهایی فاصله‌هایی داشتیم، در بسیاری از مواقع به خوبی به اهداف دست یافتیم که تمام این موارد را باید تبیین کنیم و این یک وظیفه دائمی و همیشگی است که برای تنویر افکار عمومی و تبیین عملکرد نظام و آگاه سازی جوانان، از فرصت های مختلف استفاده کرد اما دهه فجر یک فرصت ویژه برای این منظور و یک نقطه عطف در تاریخ کشور به شمار می آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی برای برنامه ریزی های مراسم ایام الله دهه مبارک فجر هستیم و اگر چیزی از طریق ستاد ملی اعلام شود و ما برخلاف آن کاری انجام بدهیم، تبعات منفی بیشتری بر روی ذهن مردم باقی می‌گذارد که شناخت این حساسیت ها و رعایت آن در برنامه ریزی ها بسیار مهم است.

رضایی با اشاره به اینکه شرایط ناشی از بیماری کرونا، محدودیت های را به وجود آورده است اظهار کرد: با همه این وجود اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر کاهش پیدا نمی کند و فضای شهرستان در شهرها، روستاها، ادارات و دستگاه‌ها باید متفاوت باشد و فضایی انقلابی و شاد در شهرستان جریان داشته باشد.

فرماندار پردیس به افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی و اقتصادی در شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه هایی است که در بخش‌های مختلف و از طریق اعتبارات دولتی و خصوصی برای افتتاح و بهره برداری در نظر گرفته شده است و انعکاس این مطالب باید به نحوه درست انجام بگیرد که مردم بدانند علی رغم محدودیت ها، فشارها و مشکلاتی که وجود دارد، خدمت‌رسانی ادامه داشته و کارها و پروژه ها انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا