فرمانداری پردیس پیگیر ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تحویل واحدهای مسکن مهر

با اعلام مهندس محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تکمیل شده قابلیت واگذاری به مالکان را دارد اما به علت عدم تکمیل شدن انشعابات مختلف، شرکت عمران فعلا قادر به تحویل واحدها نیست.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، با توجه به تحولات اخیر و پیشرفت محسوس در عملیات‌های اجرایی پروژه‌های مسکن مهر پردیس، این روزها شاهد آماده‌سازی واحدهای باقیمانده یکی پس از دیگری هستیم.

یکی از مشکلات مهمی که شرکت عمران پردیس در راه تحویل واحدهای مسکن مهر در این روزها با آن مواجه است مربوط به ورود همه جانبه دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، فاضلاب، برق و گاز است. موضوعی که با اعلام دغدغه‌ها توسط سرپرست شرکت عمران پردیس باعث شده تا پیگیری‌های مهمی از طریق شورای مسکن استانداری تهران و فرمانداری پردیس صورت گیرد.

با اعلام مهندس محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تکمیل شده قابلیت واگذاری به مالکان را دارد اما به علت عدم تکمیل شدن انشعابات مختلف، شرکت عمران فعلا قادر به تحویل واحدها نیست. با تاکید محبت‌خواه، بالغ بر 10 هزار واحد مسکن مهر در مراحل تکمیل قرار دارد که بلافاصله پس از دریافت انشعبات به مالکان تحویل می‌شود. سرپرست شرکت عمران گفت: در صورت اهتمام بیشتر دستگاه‌های خدمات‌‌رسان، بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا هفته دولت به مالکان تحویل خواهدشد.

در همین راستا و با پیگیری فرمانداری شهرستان پردیس، عصر امروز دوشنبه جلسه مفصلی با حضور فرماندار، سرپرست، رئیس هیئت مدیره و معاونین شرکت عمران، شهردار و رؤسای کلیه دستگاه‌های خدمت‌رسان پردیس (آب و فاضلاب، برق و گاز) در محل فرمانداری برگزار و تصمیمات ویژه‌ای اخذ شد.

مطابق این جلسه، مقرر شد تمامی معابر باقیمانده تحویل اداره گاز پردیس شود و این دستگاه کلیه شبکه‌گذاری‌ها را انجام دهد. همچنین اداره آب و فاضلاب پردیس متعهد شد در کم‌ترین زمان ممکن انشعاب بلوک‌های آماده را وصل نماید و شرکت عمران نیز پس از رفع نواقص، کلیه شبکه‌ها و مخازن آب را تحویل اداره آب و فاضلاب دهد.

همین‌طور اداره برق پردیس نگهداری کلیه شبکه روشنایی برق پیمانکارانی که پروژه‌های خود را به اتمام رسانده‌اند تحویل گیرد و مسئولیت نگهداری بعد از تونل سلام هم برعهده اداره برق پردیس باشد. همچنین مقرر شد 11 پروژه پارک و بوستان در فازهای مختلف مسکن مهر تحویل شهرداری پردیس شود و این دستگاه در صورت نیمه‌کاره بودن، اتمام باقیمانده عملیات‌های اجرایی پارک‌ها را برعهده بگیرد.

با اعلام مهندس محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس، هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تکمیل شده قابلیت واگذاری به مالکان را دارد اما به علت عدم تکمیل شدن انشعابات مختلف، شرکت عمران فعلا قادر به تحویل واحدها نیست.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا