فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد نفر اول رقابت اینوتکس ۲۰۲۲ شد

فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد و ایثارگر رتبه نخست رقابت استارت آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا و به نقل از ایثار، مرحله نهایی مهمترین رقابت استارت آپی ایران با عنوان اینوتکس ۲۰۲۲ در محل پارک فناوری پردیس تهران همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری برگزار شد.

در این رویداد که بیش از ۴۰۰ شرکت‌ دانش‌بنیان و فناوری از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۱۶ تیم استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی به مرحله پایانی راه یافتند.

مرحله اول این رقابت‌ها در استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی در چند ماه گذشته برگزار شد و ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

*فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد نفر اول رقابت اینوتکس ۲۰۲۲ شد

این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است که در مرحله نخست استارت‌آپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارت‌آپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل آمد و در این مرحله از رقابت که در استان‌های مختلف برگزار شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در پایان این رقابت ۳ استارت‌آپ برتر کشور معرفی شدند که گروه دانش‌بنیان صنعتی پای از کرمانشاه به مدیرعاملی میلاد اختراعی فرزند جانباز و عضو مرکز نوآوری شاهد و ایثارگر رتبه نخست را به دست آورد که مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است، در نهایت برندگان نهایی این رقابت‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی و تسهیلات ۵ میلیارد ریالی جهت شرکت در رویداد از حمایت دبیرخانه رویداد اینوتکس بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا