پیشرفت فیزیکی 50 درصدی فاز نخست کمربند جنوبی شهر پردیس

شهردار پردیس از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی فاز نخست پروژه مسیر کمربند جنوبی این شهر خبر داد.
به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله در رابطه با مسیرهای کمربندی و راه‌های دسترسی در مواقع بحرانی شهر پردیس اظهار داشت: شهر پردیس در ابتدای امر به‌عنوان یکی از شهرهای اقماری استان تهران قلمداد می‌شد که به‌منظور سرریز جمعیت پایتخت و تعدیل این شاخص در تهران احداث شد.
وی افزود: اما در ادامه مسیر و به‌واسطه اجرای پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن، جمعیت آن شتابی چند برابری به خود گرفت.
شهردار پردیس تصریح کرد: در حال حاضر جمعیتی بالغ‌بر 100 هزار نفر در پردیس ساکن هستند و چنانچه روند کنونی ادامه یابد؛ سال‌های آینده جمعیت شهر حداقل به 500 هزار نفر رسیده و پردیس هم‌ردیف شهرهای پرجمعیت کشور قرار می‌گیرد.
لاله اضافه کرد: شهرداری پردیس نیز در راستای ایجاد تناسب میان دو شاخص «جمعیت رو به افزایش» و «امکانات خدماتی» نسبت به برنامه‌ریزی و ایجاد مقدمات لازم در حوزه‌های مختلف اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: ازجمله این اقدامات می‌توان به اجرای طرح‌های مختلف راه‌سازی در سطح شهر اشاره کرد و همین راستا مراحل ساخت مسیر کمربندی جنوبی پردیس چندی پیش در جوار آزادراه تهران – پردیس آغاز شد و در حال حاضر فاز نخست با پیشرفت فیزیکی 50 درصد ادامه دارد.
لاله گفت: با اتمام طرح عمرانی و خدماتی مسیر کمربندی جنوبی پردیس طی سالیان آتی، شهروندان ساکن در فازهای سه و چهار بدون گذر از مسیرهای پرتردد و نسبتاً پرازدحام به‌راحتی به سایر نواحی شهر دسترسی خواهند داشت.

منبع: دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا