غربی‌ها پشت نقاب دفاع از حقوق بشر کشتار به راه انداخته‌اند

امام جمعه پردیس با بیان اینکه غربی‌ها امروز پشت نقاب دفاع از حقوق بشر کشتار به راه انداخته‌اند، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی اسلام هستند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد جامع الغدیر شهر پردیس برگزار شد، درباره کشتار مسلمانان در میانمار اظهار کرد: این جنایات و کشتار را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان را به جرم مسلمان بودن می‌کشند؛ این چه دفاع از حقوق بشری است که آن‌ها که مدعی آن هستند، به راه انداخته‌اند؛ غربی‌ها امروز پشت نقاب دفاع از حقوق بشر، کشتار به راه انداخته‌اند.

امام جمعه پردیس با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی اسلام هستند، تصریح کرد: آن‌ها با کشتار مسلمانان می‌خواهند اسلام را در جهان از بین ببرند و این جنایات را در میانمار به راه انداخته‌اند.

توسلی با اشاره به اینکه آمریکا در رأس استکبار جهانی خود فرمانده تروریسم بین‌المللی است، افزود: آن‌ها گروهک‌های تروریستی مانند داعش را در منطقه تشکیل داده‌اند تا اسلام را نابود کنند.

وی با بیان اینکه آزادی‌خواهان و جامعه بشریت بیدار شده‌اند، تصریح کرد: جهان چهره زشت آمریکا و رژیم صهیونیستی را شناخته‌ و می‌داند که رهبر جریان تروریسم بین‌الملل، آمریکاست.

امام جمعه پردیس با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بر خلاف تبلیغات غربی مبارز اصلی در جبهه مقابله با تروریست و استکبار است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما بر اساس استکبارستیزی شکل گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا