عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به اوزون تپه کلنگ زنی شد

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به اوزون تپه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.

به گزارش صبح پردیس، عصر امروز با حضور محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار، سید فرید موسوی و فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستان پردیس کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به اوزون تپه بر زمین زده شد.

 در زمستان سال گذشته پس از انتشار گزارش‌هایی  مانند اینجا مردم شهروند نیستند، حضور شبانه مسؤولین در اوزونتپه و…، سید فرید موسوی، معاون عمرانی و مدیرکل بحران سابق استانداری در منطقه حاضر و قول‌هایی مانند اتصال مجدد برق و نصب ترانس برق، اتصال گاز و ارائه خدمات شهری به مردم داده شد.

در ادامه با تغییر و تحولات استانداری این موضوع مسکوت ماند تا دو ماه پیش کهتقی‌زاده معاون عمرانی با سید فرید موسوی به این منطقه آمده و قول دو هفته‌ایتوسط معاون عمرانی استاندار برای اتصال گاز داده شد، که این قول نیز با توجه به پروسه زمان‌بر و اداری تا به امروز طول کشید شد.

امروز با حضور مسئولین و استقبال پرشور شهروندان اوزون تپه کلنگ آغاز پروژه انتقال گاز به این منطقه بر زمین زده شد و بنا به گفته مسئولان شرکت گاز با توجه به توپوگرافی سخت این منطقه انتقال خط لوله اصلی و فرعی تا زمستان به اتمام خواهد رسید.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران درباره پیگیری‌های انجام شده، اظهار کرد: زمستان سال گذشته پس از دیدن خبر قطعی برق با حضور شبانه در این منطقه پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات آغاز کردیم و با کمک معاون عمرانی استاندار و دیگر نمایندگان مجلس و همچنین با حمایت رسانه‌ها، این امر محقق و امروز تمام مجوزهای قانونی برای انتقال گاز به این منطقه اخذ شد.

وی گفت: قول پیگیری اتصال انشعاب آب را نیز می‌دهیم و امیدواریم دیگر شاهد اینگونه مشکلات در حاشیه شهرها نباشیم.

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار تهران نیز در جمع خبرنگاران درباره این مراسم، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش با حضور در این منطقه قول پیگیری را به ساکنین دادیم که امروز این قول محقق شده و تا زمستان به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: ارائه خدمات شهری مانند آسفالت، جدول کشی و غیره پس از اتمام پروژه گازرسانی به اوزون تپه انجام خواهد شد.

سعید علی بخشی شهردار بومهن نیز خاطرنشان کرد: خدمات شهری مانند آسفالت، جدول کشی، خدمات شهری و غیره پس از اتمام عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا