عمده مشکلات شهرستان پردیس مربوط به آب و مسکن مهر است/ آموزش پرورش نسبت به مشکل نقل و انتقال فرهنگیان در پردیس توجه بیشتری نماید

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه عمده مشکل شهرستان پردیس مربوط به آب و مسکن مهر است، گفت: بسیاری از معلمانی که در این شهرستان تدریس می‌کنند از راه‌های خیلی دور هر روز مجبور به رفت‌وآمد به پردیس هستند.

به گزارش صبح پردیس، الیاس حضرتی اظهار کرد: آنچه برای من در ملاقات‌ها بخصوص شهرهای حاشیه تهران اهمیت دارد شنیدن مشکلات اقتصادی و روزمره مردم است که این روزها با آن دست به گریبان‌اند که متأسفانه کاری از دست ما برنمی‌آید.

وی افزود: بیشترین مشکل مردم عدم اشتغال، بیکاری و نداشتن مسکن است. درصورتی‌که ما نمایندگان کارهای اجرایی ربطی به ما ندارد، وظیفه ما قانون‌گذاری است.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سؤال که عمده مشکلات مراجعین در خانه ملت شهرستان پردیس چیست، گفت: مشکل عمده مسکن مهر و آب هست و اخیراً صنعتگران این منطقه هم به دلیل رکود اقتصادی و مشکلات تولید مراجعه دارند و مشکل صنعتگر زنگ خطری برای جامعه محسوب می‌شود چون بسیاری از آنها مجبور به تعطیل کردن کارخانه و بیکار شدن تعداد زیادی کارگر شده‌اند.

حضرتی با بیان اینکه هشت هزار و 600 واحد صنعتی و صنفی در پردیس وجود دارد گفت: با توجه به آمار بالای صنعتگران این منطقه باید چاره‌ای برای مشکلات تولید و بیکاری کارگران آنها اندیشید.
وی به مشکل نقل‌وانتقال فرهنگیان در پردیس نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از معلمانی که در این شهرستان تدریس می‌کنند از راه‌های خیلی دور هر روز مجبور به رفت‌وآمد به پردیس هستند، آموزش پرورش باید نسبت به وضعیت فرهنگیان منطقه توجه بیشتری نشان دهد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا