علت بازداشت‌ها در شهرداری بومهن

علت بازداشت مسئولان شهردار بومهن و معاونان شهرداری بومهن، اختلاس، دریافت رشوه  اعلام شد.

به گزارش صبح پردیس؛ طی یک ماه اخیر معاون شهردار بومهن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی بازداشت و برای بازپرسی و سیر مراحل قضایی به زندان منتقل شد.

پس از بازداشت معاون اصلی شهردار، معاون مالی شهرداری بومهن، نیز بازداشت و روانه زندان شد و طی ماه اخیر برای تکمیل تخلفات بازپرسی از وی ادامه دارد.

اما در ساعت 15:00 روز پنجشنبه 21 بهمن‌ماه با حضور مأموران در محل شهرداری بومهن نیز بازداشت و دستبند به دست از شهرداری برای بازپرسی‌ها به زندان منتقل شد.

بنابر شنیده‌ها اختلاس، دریافت رشوه و … از جرائمی است که مدیران شهرداری بومهن به آن متهم هستند و بررسی‌ها، بازپرسی‌ها و سیر مراحل قانونی برای مشخص شدن مبالغ و افراد دخیل در این پرونده بزرگ ادامه دارد.

همچنین حیدر فتاحی دادستان پردیس اظهار کرد: تحکیم سلامت اداره و پیرو گزارش‌ها واصله به دستگاه قضا دو نفر از معاونان شهردار بومهن به دلیل اختلاس و ارتشا بازداشت وروانه زندان شدند.

وی ادامه داد: پرونده‌ای در خصوص این تخلفات تشکیل‌شده که با دستور دادستانی ابتدا معاونان شهردار بومهن و در پایان هفته اخیر شهردار این شهر بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان عموم و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد و پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات نتایج به اطلاع عموم مردم و شهروندان خواهد رسید.

فتاحی ضمن هشدار به مدیرانی که در دستگاه‌ها اقدام به سو استفاده از بیت‌المال می‌کنند، بیان کرد: دستگاه قضایی نسبت به شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با این افراد اقدام خواهد کرد و خط قرمز دستگاه قضایی سو استفاده از بیت‌المال و اختلاس است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا