عضو شورای شهر بومهن: کمربندی بومهن 22 بهمن افتتاح می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر بومهن گفت: مرحله سوم کمربندی بومهن در راستای رفع گره ترافیکی این منطقه، 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ اسماعیل اقتداری درخصوص وضع راه‌های بومهن اظهار داشت: شهر بومهن با برخورداری از ساختار کریدوری در مسیر شاه‌راهی قرار دارد که تردد خودروها در این شهر بسیار بالاست.

وی با تأکید بر اینکه مسافران بیش از 14 استان کشور از بومهن عبور می‌کنند، تصریح کرد: حجم تردد و به‌ویژه ساختار ترافیک در این منطقه خاص و بسیار سنگین است.

اقتداری با اشاره به اینکه ترافیک از معضلات مهمی بوده که مردم بومهن را بسیار رنج داده است، اضافه کرد: کمربندی خوبی با ساختاری مفید و گره‌گشا برای کاهش حجم ترافیک در بومهن ایجاد کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با بیان اینکه پروژه کمربندی بومهن در سه فاز تعریف شده، افزود: یک محور این پروژه از ورودی فاز چهار پردیس تا منتهی شدن به رودخانه سیاه‌رود پیش‌بینی است.

اقتداری اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت و بحث روشنایی این محور انجام شده و فاز دوم این پروژه یعنی پلی که جاده امام رضا(ع) را به شهرک کشاورزی وصل می‌کرد، نیز در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر بومهن با تأکید بر اینکه در فاز دوم این پروژه فعالیت‌های خوبی در حال اجراست، در تشریح فاز سوم پروژه کمربندی بومهن گفت: فاز سوم از شهرک کشاورزی، ترافیک را به سمت رودهن هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شورای اسلامی شهر در دوره چهارم احداث این کمربندی درون‌شهری در رفع معضل ترافیک بومهن بود که بسیار هم مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: دو فاز این پروژه انجام شده است و فاز سوم پروژه کمربندی بخش بومهن از توابع شهرستان پردیس، بهمن‌ماه امسال افتتاح می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا