عزم جدی و جهادی شرکت عمران پردیس جهت تحویل مسکن‌های مهر

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: رضایت مردم در اولویت ما است و دیگر فرصتی برای تعامل و زمان دادن به سازندگان مسکن مهر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، ظهر امروز نشستی به ریاست پیرفرشی سرپرست شرکت عمران با حضور عضو‌ هیئت مدیره، معاون و مدیر فنی اجرایی و مدیران طرح های فاز های ۵ ، ۸ و ۹ در محل سالن جلسات شرکت عمران برگزار گردید.

این نشست که در راستای حضور ریاست جمهور و وزیر راه و شهرسازی با موضوع مسکن های مهر با عنوان تحویل و رفع مشکل های مسکن مهر شهر جدید پردیس برگزار شد، نسبت به بررسی موارد فوق پرداختند.

در ادامه مدیران طرح‌های فاز های ۵ ، ۸ و ۹ مسکن مهر شهر جدید پردیس گزارشی از عملکرد پیمانکاران، میزان پیشرفت هر پروژه و مشکلات و موانع هر پروژه ارائه کردند.

شایان ذکر است در جمع بندی نهایی طی گزارش مدیران طرح ها، جمعا ۲۲ شرکت پیمانکاری که دارای عملکرد ضعیف تر و پیشرفت حداقلی بودند مورد بررسی جدی سرپرست شرکت عمران پردیس قرار گرفت.

پیرفرشی در ادامه افزودند، در هفته جاری تمامی این ۲۲ شرکت پیمانکار احضار شده و به صورت جدی تعیین تکلیف گردند.

وی در پایان، با اشاره به این جمله که پیگیری مطالبات به حق مردم از رسالت های شرکت عمران هست، افزود: همه مجموعه شرکت عمران میبایست در راستای رضایت متقاضیان تمامی تلاش خودشان را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا