عدم صدور صورتحساب، گرانفروشی، کم فروشی و عدم نصب قیمت مورد نظارت اتاق اصناف پردیس است

رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان پردیس گفت: ارائه لیست قیمت، صدور فاکتور و صورتحساب، رعایت قیمت‌های مصوب، مواردی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم نصب قیمت در گشت‌های  اتاق اصناف پردیس مد نظر است.
به گزارش صبح پردیس؛ حسام نوحی اظهار کرد: در گشت‌های متعدد و غافل‌گیرکننده نوروزی با محوریت نظارت بر رستوران‌ها و مراکز بین‌راهی و مسافرگیر که مشغول به سرویس‌دهی به مسافران می‌شود همکاران ما بسیار دقیق عمل خواهند کرد.
وی افزود: این واحدهای خدماتی زیر ذره‌بین نظارت دستگاه‌ها قرارگرفته و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف بهداشتی در همان محل گزارش تخلف توسط بازرسان تهیه و قاضی تعزیرات حکومتی اقدام به صدور حکم این افراد می‌کند.
نوحی خاطرنشان کرد: بازرسان و کارشناسان در این گشت‌ها ارائه لیست قیمت، صدور فاکتور و صورتحساب، رعایت قیمت‌های مصوب، مواردی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم نصب قیمت را نیز مدنظر قرار می‌دهند.
رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان پردیس ادامه داد: طی این بازدیدها به تمام مراکزی که در حال خدمات و سرویس‌دهی به مسافران نوروزی هستند، تاکید می‌کنیم کالاهای مجاز، قیمت‌های مصوب و پس از ارائه خدمات صورتحساب را به مشتریان ارائه دهند تا فضایی آرام و با امنیت بالای بهداشتی برای مسافرین فراهم کنیم.
وی گفت: بازرسان این اتاق از ابتدای اسفند تا ۲۵ فروردین‌ماه به‌صورت شبانه‌روز و در ایام تعطیل نظارت و بازرسی از اماکن و صنوف شهرستان پردیس را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا