مدیرعامل شرکت کانی‌کاوان شرق در گفتگو با خبرنگار پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

عدم توجه فوری به مشکلات ترافیکی پارک، باعث ایجاد معضل جدی خواهد شد

مدیرعامل شرکت کانی‌کاوان شرق در گفتگو با خبرنگار پارک فناوری پردیس، عدم توجه فوری به مشکلات ترافیکی پارک را باعث ایجاد معضلی بزرگ در آینده نزدیک دانست.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، کامبیز معظمی مدیرعامل شرکت کانی کاوان شرق از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با اشاره به مشکلات ترافیکی پارک گفت: مهم‌ترین مشکل در این زمینه عدم جایابی پارکینگ مناسب در زمان طراحی پارک فناوری پردیس بوده است که امروز منجر به ایجاد مشکلات ترافیکی مختلف در پارک شده است.

وی افزود: روزانه و در تمامی ساعات شبانه روز با توجه به پارک خودورهای شخصی خصوصاً در خیابان نوآوری 4 که به نوعی محور اصلی اتصال فاز یک پارک با سایر فازهاست، عبور و مرور در پارک به سختی صورت می‌گیرد و با توجه به پارک خودرو در دو طرف خیابان، صرفاً یک خودرو می‌تواند در بسیاری از خیابان های پارک تردد کند و در صورت عبور خودرو از مقابل، باید روی پل‌ها توقف کند تا عبور و مرور مختل نشود.

معظمی نبود پارکینگ را مشکل اصلی پارک در حوزه ترافیکی برشمرد و افزود: با توجه به نبود پارکینگ مشخص در پارک فناوری پردیس، عملاً تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در پارک مانند توقف مطلقاً ممنوع کارایی خود را از دست داده‌اند و به آنها توجهی نمی‌شود.

وی ساخت یک پارکینگ طبقاتی بزرگ مانند نمونه‌های بزرگ در شهر تهران را راه حل مشکلات ترافیکی پارک عنوان کرد و از مسئولان پارک خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت یک پارکینگ بزرگ در پارک اقدام نمایند تا شاهد مشکلات متعدد ترافیکی در پارک نباشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا