فرمانده انتظامی پردیس:

عامل انتشار کلیپ کودک آزاری در فضای مجازی در بومهن دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای استعمال مواد مخدر به کودکان در فضای مجازی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار داشت: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

وی ادامه داد: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در شهر بومهن شناسایی و ضمن جلوگیری از انتشار فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس تاکید کرد: تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد، جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

عبدیان به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتوا های خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند، حذف کنند و در تایید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا